Måndag v 6



Hur har vi redan lyckats hamna i v 6 detta år. Jag hänger ju knappt med längre. Har här på fm kollat igen hur jag ska lägga upp plugget framöver. Det är helt klart mkt att göra. Det gäller nog att ha en plan och följa den. Har även beställt lite böcker och så. Nu ska jag ta och läsa mitt kapitel inför seminarium nästa vecka och försöka skriva ner några kloka ord om det.
 
Helgen har i alla fall varit bra. Vi sov ute i svartvik fredag till lördag och söndagen spenderade jag till viss del med susanna=) Super härligt och fint väder har Sundsvall bjudit på så man ska inte klaga. Avslutade helgen med en promenad med Cissi i de ack lite kalla kvällsvädret. Idag ligger solen lite på lut och himlen är grå men det var otroligt skönt ute.
 
Kvällen bjuder på föräldraråd på dagis. Ska bli intressant att delta och se vad de har för vettigt att säga...
 
Nu ska jag återgå till studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0