Skolvecka



Den här veckan har jag varit i skolan. Mån - Ons. Idag var sista dagen och jag fick OK stämpel efter seminariet som vi hade idag. Skönt att kunna pricka av del 1 av den här terminens uppgifter. Om än det är många kvar att göra. Vårterminen brukar som ofta ha en tendens att gå ganska fort. Det här är fjärde vårterminen som jag läser på universitet. Oj vad tiden har snurrat på. Ibland kan jag undra hur utveckligen har skett har jag egentligen utvecklats. Men ja förmodligen, vissa saker känns ju precis som i början men å andra sidan kan jag ju känna att vissa saker som förut kändes tunga nu känns alldeles självklara. Fast jag tycker ju fortfarande att det är rätt drygt och trist att plugga. Det positiva är ändå den här friheten som distansstudierna ändå ger mig. Under åren har jag på något sätt lärt mig att stoppa undan pluggångesten för det mesta och kan ändå njuta av de stunder då jag tar mig ledigt. Sen har man ju alltid veckor då det är kaos på alla plan men hur vore annars livet. 
 
Det är i alla fall skönt att denna innevecka är över, det är ansträngande att fara iväg och vara sådär "duktig" och trevligt hela dagarna ;) I morgon ska jag börja ta tag i lite annat plugg dags att gå vidare för att hinna med mig. Vore skönt att kunna känna att jag har börjat på nästa del denna vecka, då jag ska vara skolledig på måndag. Dagis är stängt så är Lova frisk kanske vi ska försöka ta oss till badet, eller något. Kändes ju som en bra idé just nu undrar om jag känner lika på måndag =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt med lite bad, det blir ju helt klart uppskattat av Lova.

Svar: Jo men visst. Synd hon kändes lite väl hängig. Men får bli bad en annan dag. Nu funkar ju bilen igen =)
Lina

2013-02-17 @ 07:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0