Helg



Ja så nu har det varit helg också. Vi har hunnit med både mindre trevliga saker och trevliga saker. 
 
I fredags var det begravning, en väldigt fin sådan och vi fick säga hejdå till Tagé. Efter begravningen fikade vi alla tillsammans, för att på kvällen ha Tacos och spelkväll ute i gästa. Det är inte så ofta som alla hinner ses så det gäller att passa på och ta vara på tiden :)
 
Lördagen spenderades i Härnösand där vi tittade på lillebror som spelade hockey. En helt okej match gjord av honom, tyvärr förlorade laget. Väl hemma igen gjorde vi god mat och tog oss ett glas rött till maten, det var väl dödsstöten för mig och jag somnade väl  i soffan halv nio :) Vid nio vaknade jag och vi tog lite kvällsfika så jag orkade vara vaken en stund till. :) Blev en lugn och skön lördagskväll.
 
Idag söndag har vi städat på dagis, plockat undan lite här hemma. Haft besök av Linda och Jacke, Lova har blivit klippt, så nu är hon locklös i nacken. Men det växer nog snabbt ut igen! :) Efter besöket kom Lovisa på middag och  hon fick ju själv hjälpa till med maten såklart. För henke var ju fast vid Fotbollen på tvn. Lova har ritat en massa teckningar här hemma också. Sen nu här innan har jag just suttit och gjort ordning en mapp inför Lovas fotobok år 2 så nu är det bara månaderna fram till hon fyller 2 år kvar att fylla sen kan jag börja mixtra ihop en bok igen. 
 
Ja nu väntar det läggning av dotra, dock gör ju pappan det, sen blir det Bones på tvn och soffhäng resten av kvällen.
Bilder från Instagram i helgen!
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Tänk vad mycket som får plats under en helg! Nu ska jag kliva upp och åka på jobbet.

Svar: Ja det hinns med massor. Jag ska försöka plugga lite snart, tror jag. Sen får det nog bli en långprommis i solen.
Lina

2013-01-21 @ 07:18:37
Postat av: Svärmor

Låter som en bra idé. Jag ska ta och skicka iväg några placeringserbjudanden jag. Så får in lite fler barn, dags för Bianca att börja snart.

2013-01-21 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0