Måndag



Ja då var den här igen då! Den där måndagen, första dagen på veckan!
 
Jag har en väldigt oplanerad vecka framför mig. Jag ska försöka rensa städa och sortera i lägenheten tror jag. Det känns som att det är dags och det tar ju sin lilla tid. Behöver införskaffa mig lite mer lådor och så så jag kan få ordning på kaoset sen också. Får se om jag lyckas ta mig ut på en promenad efter lunchen idag och njuta av det fina men ganska kalla vädret eller om det blir städa städa hela dagen innan hämtning på dagis. 
 
Lämningen gick bra även idag, Lova ville ha maat, så vinkar av mamma och sen direkt till gröten skulle jag tro. Denna lilla mattokiga unge. 
 
För övrigt känner jag mig väldigt hoppfull idag. Det känns som att den här våren kan komma att bli bra och att det finns trevliga saker att se fram emot. Igår fick vi ett glatt besked, gällande några i släkten, tänk att man kan bli så glad för andra personer ändå. :) Att jag inte bara kan glädjas när det handlar om mig utan att det faktiskt går att glädjas åt andra och känna deras lycka trots att människan i regel är sjukt egoistisk. Aja trevligheterna som vi har framför oss är många även om jag inte sett det så tidigare så börjar det nog ljusna upp i mörkret och jag börjar känna mig som en människa igen! :)
 
Nu blev det bara massa babbel om ingenting och allt möjligt! 
Solen skiner och himlen är blå dags att fortsätta med dagens göra :)
Att kunna ligga i sängen medan Lova kokar morgonkaffe är lyx ;)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Passa på att njut av den lyxen! Det är du värd.

Svar: De ska jag göra! Idag har jag hunnit med massor. Nu är lådorna fyllda och det är bara bära ner till förrådet, dvs henkegörat kvar ;) haha!
Lina

2013-01-14 @ 12:39:38
Postat av: Cicci

Mysigt med en lugn start på morgonen!

2013-01-15 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0