Onsdag



Dagen mitt i veckan. Idag sitter jag och pluggar. Eller ja jag försöker ju alla fall har inte suttit så länge men känner som ingen motivation. Sitter och ändrar lite i en uppgift som jag vet att jag klarat men det känns slött att inte göra några ändringar när man har chansen att få lite högre betyg. Men ja vi får se hur mkt jag orkar ändra helt enkelt motiviationen till det är som inte på topp. Jag är ju som egentligen redan klar...
 
I morgon börjar verkligheten på riktigt igen i alla fall. Jag ska på skolan och det är kursstart. Känns väl sådär jag är redan förbannad och arg för att pulvrena inte kan lägga ett bra schema och tänka till med sina små där uppe. Men men jag får väl fråga hur de har tänkt och kan de ge mig ett vettigt svar så ska jag fundera på att hålla med dem om att det är en bra lösning. Men förmodligen har det inget bra svar och ja jag har all rätt att vara irriterad på deras okompetens. 
 
För övrigt skiner solen ute och det är riktigt härligt vinterväder precis som det ska vara. =) sol varje dag och en del minusgrader!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fick du någon vettig förklaring? Ha en bra dag.

Svar: Du vet ju hur det är. Det kommer inte mycket vettigt ur folk... ha en bra dag du med. :)
Lina

2013-01-25 @ 06:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0