Sista januari



Oj oj, årets första månad är nu strax slut. Och peppar peppar Lova har varit frisk och på dagis enda sen jullovet. Men jag såg ju på nyhetsmorgon i morse att försäkringskassan varnade för vabbrari ;) Hoppas vi slipper sjukdom! Jag tänkte ju försöka plugga en del i februari faktiskt. Det är mitt mål med nästa månad. Plugga Lina gör det du ska i tid... Känns ju redan kört men vi kan ju bara hoppas.
 
Annars fortsätter det väl att ramla in motgångar även detta år, men vi hoppas att det inte är någon fara och att det som sagt var bara kan bli bättre :)
 
Jag har köpt lite flyttkartonger också, så det kan plockas och rensas undan eftersom här hemma. För visst finns det saker att se fram emot i vår om än det lär bli rätt jobbigt och massor med städ och släng lite här och där för att ro hem allt i hamn. :) Men innan Maj så har vi ju lyckas :)
 
Nej den här dagen har gått i lathetens tecken undra just om jag lyckas med lite mer tempo i morgon. Jag hejar på mig själv och hoppas jag lyckas med det! Så den riktiga helgkänslan kan få infinna sig sedan!
 
Trevlig kväll!
Gårdagens drinkar på Invito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0