Tisdag



Hejsan hoppsan!
 
Jag har dragit igång ett projekt som jag tror går över förväntat. Jag hoppas att det ska uppskattas när det är färdigt =) Idag har jag tagit det rätt lugnt. Inte ansträngt mig i onödan, plockat i och ur diskmaskinen och sett oth. Eftermiddagen spenderades lite med mamma på stan för shopping sen hem för middag innna jag for iväg och simmade med Cissi. Nu sitter jag  här i soffan med min man och vi bara slappar och har det bra. Dricker te och ser hollywood fruar :) 
 
I morgon ska jag njuta av mitt liv som 50% studerande och 50 % hemmafru "skönsmonsfruar", måste ju vara det nya ;) I morgon är det hemmafrun som tar all plats. Jag ska äntligen klippa mig och färga håret. Em bjuder på kalas hos Sara sen en kväll på stan för drinkar och tjejsnack! En perfekt dag verkar det bli:) Som jag längtar!
 
I morgon firar jag också 1 år utan att amma :) Tänk att det är ett år sedan jag slutade, på vissa sätt känns det som det är mer, och andra känns det som de var alldeles nyss som jag ammade. Det här med tid är lite knepigt alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0