Me and I



 
Här har hon fått tre härliga tunikor/klänningar och ett par sköna mjukisar. När Lova väljer kläder själv på morgonen så vill  hon gärna ha Bussen och i morse blev hon så besviken när hon öppnade garderoben och sa bussen och jag berättade att den hade du ju igår så den är smutsig. Då valde hon istället tunikan med svamparna på. Hon har en vilja av stål denna dam och om hon väljer kläder som jag sedan ändrar lite på så blir hon fly förbannad. Jag gillar det här märket massor, visserligen dyra kläder men de är av bra kvalite och enligt mig håller det mycket högre klass en pop kläder exempelvis som ligger på samma prisklass.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Har sett henne i både grod & svamptunikan! Så himla fin i dem :)

Svar: Ja de är verkligen härliga färger och mönster Lova gillar dem skarpt!
Lina

2013-03-05 @ 20:33:58
Postat av: Annika

Super snygga! Passar till en super snygg go tjej.

2013-03-06 @ 05:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0