Onsdag



Jaha.. Vardagen fortsätter rulla på, jag är halvsjuk, Lova halvsjuk och ja Henke halvsjuk. Henke är hemma och vabbar igår och idag. För jag måste verkligen plugga, synd att man mår som man mår, för det gör inte det lättare och motivationen för studier ligger just nu nere på miuns. Men jag ska göra ett försök idag till att göra så mkt som möjligt så att morgondagen inte blir olidligt stressig. 
 
Men det är det här med att komma igång, jag kan ju som hitta tusen andra saker att göra istället för att sätta igång och skriva det jag ska eller ta fram fakta rättare sagt. Tänkte överlåta själva pp till i morgon, lika så talmanuset. Tänker att det går rätt snabbt bara jag har valt ut vad innehållet ska vara =)
 
Så nu var det dags att ta tag i plugget då. 
 
Vill inte vill inte....
En sjuk lite tjej, i måndags morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0