Tisdag



Jaha, av någon anledning så springer dagarna förbi i ett himla högt tempo utan att jag riktigt hinner med att ta för mig av dem. Men det hör väl den här årstiden till på något vis. Plugget känns alltid tungt på våren, visserligen på hösten med, men det finns som så mycket annat kul att se fram emot när det blir ljusare dagar och lite varmare ute. Henke har sportlov denna vecka och jag har sjukt mkt plugg jag borde fixa denna vecka men jag tar lite väl långa pauser som vanligt=) 
 
Nu i em ska vi åka ut till Klockis käre bror är hemma så vi passar på att träffa honom en stund så får Lova mysa med morbror lite och vi med såklart! Frågan är om inte moster kommer vara mer populär där ute ändå, hon brukar ju vara nr 1 för Lova!
 
Har som av en händelse råkat få med mig lite kläder hem från stan till min lilla skönhet också. Kan söka reda på bilder på nätet så ska jag lägga upp de nya inköpen här sen! Nu ska jag ta och packa ihop innan mina älskningar kommer hem och vi drar vidare ut mot njurunda.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Råkade?! ;-)

2013-03-06 @ 05:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0