Torsdag kväll



Äntligen är Lova frisk och har idag varit sin första dag på dagis på två veckor. Hon hade ju lite sportlov och sedan blev det 1,5 vecka sjukstuga för henne. 
 
Jag har pluggat på en hel del idag och det går ju som framåt. Jag tror vi lämnar det där.
I övrigt så är min förkylning lite sådär upp och ner. Går som i en egen bubbla ibland och vips så hör jag super bra igen utan att ha märkt att jag haft lock för öronen. Det hänger som sagt var i men inte värre än att det går att leva med, blir rätt trött bara.
 
Frågade Lova om det varit roligt på dagis idag. Det är härligt när man får ett högt JA till svar och sen bara massa bus. Hon är för go vår lillastor tjej. Gick bra att lämna henne i morse också trots att hon varit hemma så länge vilkert kändes skönt. Hon drog upp tröjan direkt och visade att hon fått ett födelsemärke på magen, inte visste jag att hon hade sett det men tydligen. =) Hon är en go tjej med ett helt galet humör och krokodiltårar är nog hennes andra namn just nu. Är det någon typ av 2 års utveckling på gång, 2 års trots kanske? Tur humöret snabbt svänger tillbaka!
 
Nu är klockan läggdags!
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0