Onsdag



De senaste dagarna har bjudit på härlig sommarvärme här i Sundsvall! Idag ser det också ut att bli en härlig dag. Just nu är jag inne på jobbet och ska lägga in lite provresultat i systemet, väntar bara på någon som kan hjälpa mig med detta. Sen är det dags att åka hem till Hunden som så snällt väntar på mig där hemma. Jag har blivit med Hund kan man säga sen vi flyttade till huset. En stor lurvig Gobbe, men det är ju bara trevligt med sällskap på dagarna och det är ju mycket härligare för honom att få vara ute på dagarna än att ligga hemma och vänta på matte och husse. Plus jagar han ju bort alla "inkräktare" på gården också ;)
 
Det är verkligen "lill"lördag idag eller lillfredag kanske man ska säga denna vecka. Maj bjuder ju inte bara på härliga dagar utan också härliga kortveckor och lovdagar. På fredag morgon tar vi tåget ner till storstan för lite familjemys i ett dygn för att sedan på lördag kväll återigen ta tåget tillbaka till Sundsvall. Ska bli härligt med ett litet stopp i vardagen!
 
Nej nu ska jag ta tag i det här jobbet och sedan fara hem till solen!
 
Ha en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0