Torsdag



Det är nu åter torsdag, veckorna bara springer förbi och vi är nu inne i maj månad, dag 2. Lova hade det lite kämpigt i natt med snorig näsa men var ändå pigg och glad i morse när vi for iväg alla tre mot jobb och dagis. Vid nio ringer dagis och säger att Lova har feber och är "nysig". Jag hade bestämt dejt med Sara så hon fick rycka ut som Lova hämtare på dagis och vi har precis ätit lunch tillsammans på stan. Lova åt min soppa över hela sig så vi fick ta och köpa nya kläder till henne samt nya nappar.
 
Nu sitter jag här på jobbet och ska strax springa upp på lektion. Dags att börja med lite litteratur, och det blir två böcker från tidigt 1900-tal som eleverna får välja på. I eftermiddag väntar seriepremiär för Henke så vi trotsar Lovas förkylning och åker och hejja pappa bollen. För så sjuk verkade hon inte vara nu när jag träffade henne på lunchen.
 
Dags för jobb. Fortsatt trevlig torsdag!
 
Dagens lunchdejt, efter lite sanering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0