Fredag



Nu är helgen här igen och regnet har varit här lite titt som tätt under veckan. Även frosten har hittat hit två mornar. Det har i veckan gått från att vara en väldigt varm höst till att slå om till riktigt höstväder och man var som inte riktigt beredd på kylan som kom. Igår var jag in och köpte nya fleecekläder till Lova så hon slipper frysa när de är ute på dagis.
 
 
I helgen väntar årets sista fotbollsmatch för henke, och helt plötsligt har vi klarat av ytterligare en säsong med fotboll. För jag anser nog att man kan säga vi, trots att det bara är henke som spelar och tränar men nog tusan påverkar det hela familjen, med träningar, matcher och annat som hör till. Som det verkar får grodan inte se någon fotboll live under sina första dagar utanför magen, som Lova fick, men det lär ju bli allt fler på tvn istället nu när det är fotbollssäsong i europa.
 
I övrigt så har diskmaskinen gått sönder i veckan så det ska vi också se till att fixa i helgen, dvs köpa en ny! :) Pengar in och pengar ut helt enkelt.. 
 
Nu ska jag fixa lite här hemma sen fara in och hämta mina älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0