Onsdag



Idag har jag hunnit med att umgås och studerat. Åkte in med Lova och Henke i morse och tog bilen och for till Lovisa för frukost. Alva var också där så vi åt mysfrukost framför nyhetsmorgon. Trevligt med lite surr och frukostsällskap. 
 
Jag hade en intervju inbokad till examensarbetet vid elva så jag begav mig då till den skola där intervjun var. Det kändes bra och det var en otroligt trevlig och hjälpsam lärare som jag intervjuade. Spännande att träffa folk som är ute och arbetar man får allt som oftast med sig mycket från möten med andra lärare. 
 
Efter intervjun begav jag mig hit till Miun och här har jag och john suttit och försökt arbeta under em. Känns som att vi nog har lite bättre koll på vad vi håller på med och på något sätt är påväg åt rätt håll. Men jag har fortfarande otroligt svårt att finna syftet i att skriva uppsatser då jag kan se så mycket annat som vore så mycket bättre för mig att få med mig ut i arbetslivet. Men men bara bita ihop och göra det vi kan och hoppas att vi hinner klart i tid. Det ska ju födas barn och grejer här på slutet så jag känner mig ändå rätt ok med att gå upp med uppsatsen i januari istället om det skita sig här på slutet. Vi stärvar ju självklart mot att bli klara nu vilket vore det bästa, men man ska inte ha för mycket skrivet i sten då det finns faktorer som kan påverka resultatet som man inte kan råda över. 
 
I morgon ska jag iväg och ha min sista intervju så innan veckan är slut har jag fått ihop mina intervjuer och hunnit sammanställa mitt "fakta" till undersökningen. Vilket känns bra. 
 
Nu ska jag snart packa ihop mina grejer och hämta hem min familj. Det regn som lyste med sin frånvaro i sommar "tack och lov" har denna vecka intagit Sundsvall, men det är ju kanske lite mysigt...
 
Det blev en lång uppdatering om inget intressant för någon annan än mig men vad tusan :)
Så här kan det se ut när man pluggar hemma, vatten i tekoppen och datorn på bordet!
Eller två datorer och kaffe i mitten!
 
 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vad duktig du varit den sista tiden med ditt pluggande! Otroligt bra jobbat.

2013-09-19 @ 05:52:21
Postat av: "Gammon"

Haha, tror visst jag är lite trött när jag skrev "fel" på förra kommentaren.

2013-09-19 @ 05:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0