Torsdag



Hej hopp!
 
Idag har jag suttit och pluggat i stort sett hela dagen om man bortser från lite rast här och då. Detta ha resulterat i dåligt humör, stress, trötthet och ja till viss del lite plugg också. Det är skönt att det börjar närma sig sitt slut med skolan om än jag har mycket kvar att fixa. Det jag vet idag är att jag kommer vara klar till nästa jul. Jag har som inte bestämt hur hösten nästa år ska se ut och vi tar det som det kommer helt enkelt=) 
 
Jag är som vanligt väldigt less på att plugga, men samtidigt finns det väl en viss charm med det hela också. Jag kommer nog längta tillbaka någon gång och undra varför man klagade så mycket. Men även det hör väl livet till.
 
September bjuder på riktigt härligt höstväder i alla fall så man kan ju njuta av solen såhär genom fönstret. Synd kroppen inte orkar några längre sträckor för det hade ju varit härligt att gå ut gå och rensa tankarna. Vilket inte är aktuellt med min kroppsstatus idag. 
 
Det är med skräckblandad förtjusning som vi räknar ner dagarna här hemma, det som varit så långt bort kryper nu allt fortare i kapp oss. Det är nu mindre än en månad kvar tills lilla grodan har sitt bäst före datum ;) Jag tror vi kommer få vänta ytterligare några dagar men helt klart har tiden sprungit fram och vi ska snart bli en familj på fyra. Spännande, skrämmande och roligt. Lova börjar bli allt mer redo tror jag hon brukar fråga om när pojken kommer ut. Den senaste tiden har hon varit fast bestämd om att det är en pojke så vi får väl se om hon har rätt eller inte=)
 
Nä nu blev det massa kuriosa om lite allt möjligt här. Tänk att det är så lätt att skriva om  ingenting och allting, men när man ska plugga finns det inte ork eller ord att använda.
 
Ha en fortsatt härlig torsdag <3 

Kommentarer
Postat av: "Gammon"

Tycker precis jag känner igen det där med skrivandet :)

2013-09-19 @ 05:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0