Lchf



Nu när Lukas äter rätt så mkt vanlig mat och allt mindre bröstmjölk så känner jag att det är läge att börja anstränga sig ytterligare ett snäpp med maten! Kommer köra lchf ett tag framöver vilket jag hoppas visar sig på min idag mjuka och Goa kropp;) 

Jag började i fredags så är bara inne på dag tre än men det går bra är ju inte så att man behöver gå hungrig och jag vet ju att jag mår rätt bra utan den där bulle. Eller mackan som så lätt slinker ner! Det blir en tuff lchf månad med massor av kalas 😉 

Vilket otroligt härligt väder vi har nu en veckas påsklov har vi haft och härligt väder i stora drag varje dag stor tummen upp! I morgon är det vardag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0