Tisdag



Köpte mig ju ett klippkort på simning i början av året! Har kommit iväg några veckor men vardagen tar tid och det har nu varit två veckors paus då jag varit dålig och inte alls i form för att simma! Idag tog jag mig iväg allafall, Annika och Lovisa också, duktiga brudar simmade i 50 min sen blev det härlig bastu efteråt! Tummen upp för det! 

Idag har jag betalat in avgiften för Vårruset så om två månader ska jag orka springa fem kilometer tro det är dags att börja jaga igång konditionen! 

Imorgon blir det drakborgen och bus med L-ligan!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj oj...nu får det bli mer promenader & hemmaträning om jag ska kunna hänga med i ditt tempo :)

Svar: Haha du tränar ju mer än mig du som går till jobbet varje dag!
Lina

2014-04-09 @ 20:47:57
Postat av: Cicci

Nä sånt räknas inte! Ingen rask promenad direkt

2014-04-09 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0