Februari 2013



I februari snurrade vardagen på. Lova lekte mycket på "sitt" rum och tittut var en favoritlek, samt att packa saker. Pippilång var ett ord som vi hörde några gånger under den månaden.
 
Vi gick ut och åt hela familjen på Olearys Lova tyckte det här med popcorn innan maten var en hit och att få dricka vatten med sugrör var ju skoj. 
 
Jag hade massor med plugg och göra under februari om jag pluggade, nja lagom mycket skulle jag väl säga ;) haha! Som gravid var jag väldigt trött och det var väl inte bara en kväll jag somnade tidigt i soffan.
 
Tog även en del kalla kvällspromenader med Cissi, lite halt vill jag minnas att det var ibland, men motion och surr fick vi ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0