Hosta



Hur gör man när båda föräldrarna jobbar undrar jag! Lova har en hemsk hosta och har nu varit igång halvt vaken halvt sovande och hostande i en och en halv timme! Vi kan inte sova alla i samma rum då Lovas hosta väcker Lukas! Samtidigt som det känns som viktigt att Henke får några timmar sömn innan jobb i morgon! Så just nu ligger jag och Lova i Lukas rum med fönstret lite öppet och Henke och Lukas ligger i vårt sovrum! Skiftbyte blir det väl vid tre tiden då Lukas lär vara hungrig! 

Aja hoppas Lovas hosta ger med sig så hon får komma till ro och sova! Verkar hoppfullt just nu så måste nog försöka somna snabbt jag med så jag hinner sova lite i natt!

Hosta är inte kul helt enkelt!

Här om morgonen! mina två trötta 😘


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas hon kryar på sig för snart

2014-01-09 @ 11:48:38
Postat av: Malin

Snart menade jag förstås, Kan inte bli för snart :-)

2014-01-09 @ 11:49:14
Postat av: Eleni

Fy för hosta och sjukdomar. Hoppas hon mår bättre nu!

Svar: Ja hostan är borta men idag har hon klagat på ont i örat hoppas de inte blir något!
Lina

2014-01-12 @ 21:04:00
URL: http://eleni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0