Maj 2013



Den bästa månaden på året eller ;)

Vår älskade Lova blir 2 år och det firas med massa paket och gosaker. Tänk vad två år går fort. Jag jobbar på en gymnasieskola en em i veckan (vilket jag började med efter påsken), otroligt givande och roligt.

 
 
 

 

Längtan efter en resa är stor och helt plötsligt är den där, den där sista minuten resan som inte går att motstå. Jag och Nina bokar och åker dagen efter till ett varmt Cypern för en vecka av behövligt ladda mammabatterierna. En vecka som var så otroligt välbehövd och vad vi njöt av att bara vara.

 

 
 
 

Jag fick dessutom min första morsdagspresent stort plus till min älskling som fixade det ;) Morsdag var visserligen på min födelsedag men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0