Måndag



Måndag idag igen! Tänka sig var sjunde dag är det måndag lixom! Känns som mer ofta ändå! Aja idag har vi lekt lite uppe, det vanliga laga mat, åka någonstans, buss eller bil, gå på jobbet osv! Jag passade på att vika in lite tvätt och la undan Lukas kläder i 56 då de är lite korta! Så nu kör vi bara 62 här! I morgon ska det tas spruta och mätas och vägas hoppas på en ok stämpel, men han verkar ju må bra så det lär vi ju få :)

Efter lunch tog vi på oss och gick ut! Lukas somnade i vagnen och jag Lovisa och lova tog en promenad med vagn och madrass runt här på hemmanet! Toppen stund ute helt enkelt! Vi hörde till och med troll i skogen (eller en Skata svårt att veta ) ! På em sen har Lukas sovit som en stock fick ligga kvar ute i vagnen men vid fyra tog jag in honom vet inte hur mkt friskluft hand små lungor ska ha! Men han fortsatt då sova en och en halv timme till inne så från halv två till halvt sex sov han den lilla goungen:)









Kommentarer
Postat av: Eleni

Ja, att det kommer bli svårare det förstår jag. Men som du säger så skippar man gärna lite egentid med underbara ungar och bebismys! :) Kram

Svar: Ja så är det absolut 😃 kram
Lina

2014-01-26 @ 14:45:11
URL: http://eleni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0