En vecka



Det har varit sportlov pappan i familjen har varit hemma men oj så fort dagarna gått! Jag tycker nog vi varit duktiga på att ta till vara på tiden tillsammans men oj så fort det går! 

Idag har jag och barnen varit på "sångsamling" babysång. Henke for imorse iväg med Alexander för lite fiske! Efter sången slöt jag och barnen upp! Några blev rätt så blöta men trevligt med lite utomhusaktivitet trots att solen lös med sin frånvaro...

Nu har vi lekfarbrorn Alexander på besök så Lova och han leker för fullt uppe efter en god fredagsmiddag! Lukas sover och Henke dukar av. Jag njuter av en stunds vila här i soffan och passar därför på att skriva några rader! Fortsatt trevlig fredag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0