Back in school



Nu är mammaledigheten slut om än jag kommer ha tre veckor hemma med Lukas i oktober (dock med plugg hängandes över axeln). Har idag varit i skolan. Tyvärr inget sådär wow upplyftande denna gång heller men man slutar ju aldrig hoppas på bättring. 

Huvudvärk fick jag med mig hem allafall. Ett stopp på birsta för nya skor och fleece till barnen då det blivit kallt helt plötsligt. Är ju snart oktober så inget konstigt med kylan mn man blir ändå tagen på sängen då det är frost på bilen igen. Hösten är hör på riktigt! 

Skola i dagarna två till sen långhelg innan praktiken drar igång på måndag! 
Tur jag har min älskade man <3

Foto:ninasfotografier.com :Nina Ersson 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Fina ni är <3

2014-09-25 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0