Att läsa på Mittuniversitetet



Började idag en ny kurs forntids religioner. Absolut tänkte jag spännande att få en första föreläsning i ämnet. Hade fixat med bil så barnen skulle slippa dölång Dagisdag.

Tränar, duschar gör mig klar på fm bokar böcker osv till kursen. Åker efter lunchen in till stan går på bibblo köper en kaffe läser lite. Går bort till rätt hus väntar in lektionen träffar mina klasskamrater tre st 😂 men sen tog det stopp. Det kom ingen lärare helt enkelt. Så efter att ha surrat om annat i 40 minuter utan lärare i sikte for vi alla hem och hoppas på bättre lycka på torsdag. 

Har försökt hinna med lite plugg ändå under em då det i morgon väntas jobb på förskola 👍

God natt 2 februari du blev inte som jag trott men det hade kunna vart värre✔️

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha det låter som miun

2015-02-02 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0