Vardag och många minus



Nu har vintern verkligen hittat hit och vi kan vara säker på att det är januari månad och inte oktober eller mars. Det ligger snö på hustaken och termometern står på -18. 
 
Barnen är på förskolan och jag har pluggat nu på förmiddagen, nu sa jag ta mig lite lunch och sedan gå en promenad upp till Jossan för en kopp kaffe och lite surr innan det är dags att hämta hem mina små igen. En mjukstart på veckan helt enkelt. 
 
Eftermiddagen består av lek med mina två stjärnor, laga mat skriva matlista, en måndagshandling, mera mys och sedan läggning och mer plugg när barnen somnat.  Vardagen är igång helt enkelt och det har absolut sin charm. Det gäller att njuta av de friska dagarna för snart är det väl dags för några omgångar förkylning igen :)
 
En dag i december på dagisgården.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0