Prioritera sig själv



Nöjd med att jag tog mig iväg och träna 3 gånger förra veckan! Jag ska försöka få ihop det även denna vecka men känner redan nu att det kan finnas vissa svårigheter att få ihop pusslet 😅 men det går säkert med lite planering och prioritering. Det där med att prioritera sig själv i lite högre grad än sist på listan är inte helt enkelt  😅 mn inte onyttigt arr träna på. 


Har haft en mysig timme vaken med Helmer nu på morgonen med frukost och lek på golvet. Min lille kille börjar bli stor och tränar varje dag på att förflytta sig. I dagsläget flyttar han sig i en omkrets på 1 meter ungefär för att nå de olika leksakerna som har en tendens att försvinna 😊

Alldeles  nyss kom de stora barnen nerrtassande och det är dags att göra ordning frukost nummer två för dagen. Sen får vi se vad vi fyller dagen med för aktiviteter! Blir ev en tur till Birsta om en vågar utmana ödet själv med tre kids 😅 men det är lite små grejer vi skulle behöva fixa i veckan så kanske lika bra att göra idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0